Általános Szerződési Feltételek

Gastro Salamone Pizzéria és Étterem

Üzemeltető:

Gastro Salamone Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Elérhetőségeink, adatok:

Székhely:
2235 Mende, Fő utca 1.

Adószám:  14586972-2-13
Cégjegyzékszám:  13 09 125359

Telefonszám:  +36 29 438 654
Webcím: www.pizzeriasalamone.hu
E-mail cím: salamone777@gmail.com

Házhoz szállítás költségei:

MENDE, PUSZTASZENTISTVÁN:

A házhozszállítás díjtalan, illetve fuvardíjat nem számolunk fel! (A minimum vásárlás 1 690 Ft . Az érkezés 30-60 perc, csúcsidőben ennél több lehet!)

SÜLYSÁP, GYÖMRŐ:

a házhoz szállítás költsége 290 Ft,(A minimum vásárlás 1690 Ft, 1790 Ft-ot elérő,ill.meghaladó rendelés esetén nem számolunk fel fuvardíjat. Az érkezés 40-60 perc, csúcsidőben ennél több is lehet!)

MAGLÓD:

A házhozszállítás díja 490 Ft.(a minimum vásárlás 1990 Ft. 3680 Ft-ot elérő vagy meghaladó rendelés esetén nem számolunk fel fuvardíjat.Érkezés 40-60 perc,csúcsidőben több is lehet!)

TÁPIÓSZECSŐ, KÓKA, ÚRI, PÉTERI TELEPÜLÉSEKRE:

a házhozszállítás költsége 590 Ft. 3980 Ft-ot elérő, vagy meghaladó rendelés esetén nem számolunk fel fuvardíjat! (A minimum vásárlás 1990 Ft , érkezés 1 óra,csúcsidőben ennél több lehet!)

PÉCEL, MONOR, ECSER, ÜLLŐ TELEPÜLÉSEKRE ÉS BP XVII. KERÜLET KELETI RÉSZÉRE:

a házhozszállítás költsége 590 Ft. (A minimum vásárlás 5970 Ft, 7000 Ft-ot elérő ,vagy meghaladó rendelés esetén fuvardíjat nem számolunk fel! Érkezés 1,5 óra, csúcsidőben ennél több is lehet!)


Amennyiben időre kívánja a megrendelését megkapni, úgy célszerű kb. 2 órával előbb azt munkatársunkkal egyeztetni. Pl: vendégvárás, születésnap, vagy egyéb alkalmak esetén! Az időjárás viszontagságai, vagy egyéb útlezárások korlátozhatják a futár munkáját. Ilyen esetben megértésüket kérjük és köszönjük. Áraink az ÁFA-t tartalmazzák! Az étlap a következő étlap megjelenéséig érvényes, a változtatás jogát fenntartjuk !

csomagolás dobozonként 60 Ft, 45 cm pizza csomagolás 100 Ft. Áraink magyar forintban értendők és az áfát tartalmazzák. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Jó Étvágyat Kíván a Salamone Pizzéria Csapata!

Eltarthatóság

Felhasznaló tudomásul veszi, hogy az általa megrendelt ételek frissen készülnek, és elsősorban a kiszállitás utáni azonnali fogyasztásra alkalmasak. Hűtőszekrényben való tárolással néhány termék egy napig eltartható.

  1. Általános tudnivalók: Jelen ÁSZF tárgyát a www.pizzeriasalamone.hu oldalán történő regisztráció utáni étel/ital vásárló általi megrendelési feletételei képezik.

A www. pizzeriasalamone .hu oldalon elérhető szolgáltatás tárgya, hogy a Vásárló részére a Szolgáltató házhoz szállítást végző étterem termékeit bemutassa és a Vásárló számára lehetőséget biztosítson a kínálatból rendelés leadására, valamint a Vásárló döntése alapján a rendelés ellenértékének kiegyenlítésére a házhoz szállító étterem által elfogadott fizetési mód alkalmazásával.

Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a www. pizzeriasalamone.hu felületén.

A szerződés nyelve magyar.
A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a szolgáltató nem iktatja.
Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Vásárló a www. pizzeriasalamone.hu oldal használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

  1. Regisztrációí: A vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztráció a www.pizzeriasalamone.hu oldal regisztrációs felületén kezdeményezhető. A vásárló köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.A regisztráció a „Regisztrálok” gomb megnyomásával véglegesíthető, amely egyben a jelen ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató elfogadását is jelenti. A felhasználó hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló felelős. Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilye módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a szolgáltatót. Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott adatokat szükség szerit frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és valóságnak megfelelőek legyenek. Ellenkező esetben a www. pizzeriasalamone.hu oldal kitilthatja a felhasználót.
  2. Regisztráció törlése: Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni a Szolgáltató email címre küldött üzenetben. A regisztráció törlését Szolgáltató megfelelő azonosításhoz és ahhoz köti, hogy a törlésre vonatkozó email a vásárló fiókjához megadott email címről érkezzen, hogy biztosan megállapítható legyen, hogy a regisztráció törlését az arra jogosult kezdeményezte. Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
  3. A rendelés menete: A www. pizzeriasalamone.hu oldalon elérhető minden rendelhető tétel mellett a vételárak feltüntetésre kerülnek, mely árak az általános forgalmi adót minden esetben tartalmazzák. A rendelés feltétele, hogy a Vásárló rögzítse azt a címet, amelyre a rendelését kéri, valamint az étterem a rendelés időpontjában nyitva legyen.A rendelés feladása során ki kell választani kívánt terméket. Ezt követően a megrendelni kívánt ételhez kapcsolódó kiegészítő lehetőségek jelennek meg. A termék kiválasztását követően a „Kosárba” gomb megnyomásával lehet a terméket a kosárba helyezni.

A „Pénztár oldalon” az Irányítószám megadásával kerül kiszámolásra a kiszállítási díj. (részletek a Házhoz szállítás költségei pontban olvashatóak.)

A Rendelés feladásának utolsó lépése a „Megrendelés elküldése” gomb kiválasztása, mely kártyás fizetés esetén a vásárlót automatikusan a bank saját online fizetési felületére irányítja.

Ez a szállítási idő átlagolt érték, melytől a házhoz szállítás ideje a közlekedési, időjárási viszonyoktól, illetve a pillanatnyi leterheltségtől függően eltérhet.

A Vásárlónak lehetősége van a rendelés feladásánál későbbi időpontra kérni a rendelését, azonban ezt a rendelés feladásánál minden esetben jelezni kell.

  1. Adatbeviteli hibák javítása, a rendelés lemondása

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés elküldéséig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (vásárlói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása, rossz szállítási cím megadása.

Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy a helyes adatokat el kell juttatni a megrendeléssel érintett étterem számára. A hibás rendelés vagy módosítását telefonhívással jelezheti Vásárló az étterem felé.

Rendelés házhoz szállítás esetén nem mondható le, kivéve abban az esetben, amikor a Vásárló a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a +36 29 438 654 számon, vagy a rendeléséről szóló visszaigazoló e-mailben látható étterem közvetlen elérhetőségén jelzi.

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A www.donepito.hu oldalon a vásárlási folyamat elektronikus úton lehetséges, az online felületen kiválasztott tételek virtuális kosárba kerülnek, majd a rendelési folyamat végigvitele során a vásárlási folyamat befejeződik, melyről a vásárlót a Szolgáltató azonnal e-mailben tájékoztatja, valamint ezzel egyidejűleg a Vásárló által kiválasztott házhoz szállító részére módosítás nélkül továbbítja.

Szolgáltatót a Vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A sikeres rendelésfeladást követően a Vásárló a www.donepito.hu oldalra az általa megadott felhasználónévvel és jelszóval belépve a megrendelt tételeket visszaellenőrizheti.

Amennyiben a Vásárló visszaigazoló e-mailt a feladott rendeléséről nem kapott (egyes e-mail szolgáltatók esetében ez néhány percet késhet), azonban a „Fiókom / Rendelések” menüpont alatt a feladott rendelését látja, úgy a vásárlás menete sikeres volt. ügyfélszolgálatunkon minden nap: 12:00 – 22:30-ig érdeklődhet.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

  1. Elállási jog és a rendelés lemondása

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés a) és d) pontja alapján a Vásárót nem illeti meg elállási jog, tekintve, hogy a megrendelés elküldését követően a Szolgáltató a szolgáltatását teljes mértékben teljesítette és a megrendelet termékek romladó termékeknek minősülnek.

Amennyiben azonban a rendelés a kiválasztott étteremmel egyetértésben törlésre kerül, de a rendelés ellenértéke már megfizetésre került, a bankkártyával, vagy más virtuális fizetőeszközzel előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt áru ellenértékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik, árreklamációját kérjük írásban jelezze a salamone777@gmail.com e-mail címre.

  1. Fizetési Lehetőségek:

Készpénzben: az étel kiszállításakor, készpénzben a futárunknak.

Bankkártyával: a Barion rendszerén keresztül. Áruházunkban lehetőséged van kártyás fizetésre.
A webshopban történő vásárlás után a vevő a kifizetendő összeggel egy fizetési oldalra kerül átirányításra. Itt adja meg a bankkártya adatait, ahhoz, hogy teljesítse a fizetési megbízást. A tranzakció végeztével a vásárló a fizetési oldalról visszakerül a webshopba.

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Visszaéléssel szembeni védekezés (3D Secure)

Tisztában vagyunk vele, mennyire fontos a tranzakciók biztonsága és a visszaélésekkel szembeni védekezés.

A tranzakció Önnek vásárlónak INGYENES, a szolgáltatásért a webáruház fizet. Ami még nagyon fontos, kártyája adatai a legszigorúbb biztonsági rendszerben futnak át és nem lesznek rögzítve, így is csökkentve a visszaélések lehetőségét.

A vásárlás folyamata (Bankkártyás fizetés):

A webáruházunkban a vásárlási folyamat során a fizetéshez érve átirányítjuk a Barion biztonságos oldalára, melyet magyar nyelven fog tudni használni. A fizetendő összeget a webáruházunkból veszi át a rendszer, melyet itt is ellenőrizhet. Meg kell adnia a kártyán szereplő nevet, a kártya számát és érvényességét, valamint a hitelesítő CW kódját. A honlapon grafikonokkal segítik, hogy a kért adatokat hol találja a kártyán.

Az adatok bevitele után az érvényesítő gombra kattintva pár másodpercen belül meg is történik a tranzakció, melynek sikerességéről Önt is tájékoztatják a képernyőn.

  1. Reklamáció

A Vásárló a megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt ügyfélszolgálati telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön tud jelezni. A minőségi panaszokat minden esetben kivizsgáljuk.
Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz – vesz fel.

Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

– Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Pest Megyei Békéltető Testület
1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Tájékoztatás és tanácsadás kérés kizárólag a félfogadási időben a (+36- 1) 269-0703 számú telefonon történik;

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

– Bírósági eljárás kezdeményezése.

Felhasználás egyéb feltételei

10.1. Felelősség

Vásárló a www. pizzeriasalamone.hu oldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a www. pizzeriasalamone.hu oldal használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a www. pizzeriasalamone.hu oldal használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt Vásárló elfogadja, hogy a www. pizzeriasalamone.hu oldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a www. pizzeriasalamone.hu oldal használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Vásárlót terheli a felelősség.

Amennyiben a Vásárló a www. pizzeriasalamone.hu oldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

Szolgáltató és Vásárló között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Vásárló törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Vásárló regisztrációját.

Az általános szerződési feltételek egyoldalú módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók a www. pizzeriasalamone.hu oldalon keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a www. pizzeriasalamone.hu oldal első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: [2018-01-01]